Повна заміна мастила АКПП

П'ять основних функцій трансмісійної рідини :

  1. мастило планетарних редукторів і інших пар тертя, а також мастило ущільнень.
  2. передача моменту, що крутить, від ДВС до трансмісії ( через гидротрансформатор).
  3. контроль перемикання передач через гідропривід і систему соленоїдів.
  4. охолодження трансмісії.
  5. перенесення продуктів зносу трансмісії на фільтр в масляний піддон.

Порушення роботи будь-якого з цих пунктів ( з причини не ефективного виконання рідиною для АКПП своїх функцій ) може привести до виходу АКПП з ладу, і подальшого дорогого ремонту.

Наприклад:

При недостатньому тиску в гідроприводі блоку перемикання, збільшується час перемикання ( з 350 нМ на 450 нМ + - ). Внаслідок чого затягуються передачі і росте температура рідини АКПП, при якій більше зношуються фрикціони зчеплення і гальмування. Далі перегрівання гидротрансформатора, ушкодження олія насоса АКПП стружкою, прослизання фрикціонів, відмова соленоїдів.

Так само необхідно пам'ятати про те, що якщо в автомобілі рідина АКПП не мінялася довгий час і при великому пробігу, то міняти її не бажано. При заміні рідини АКПП на такому авто, може вийти з ладу сама трансмісія. Т.к свіжа олія вичищає відкладення, які служать додатковим ущільненням зношених клапанів АКПП. Внаслідок цього будуть протікання в клапанах, скидання тиску, прослизання фрикціонів. Так само при заміні олії на такому авто, слід враховувати, що увесь цей бруд і стружка, перш ніж потрапити на фільтр, пройде по усіх елементах коробки ( включаючи блок клапанів ), і при заклинюванні відповідного клапана, горять фрикціони зчеплення цієї передачі.